sâmbătă, 13 iunie 2009

si s-a dus



s-a dus albastru liceu senin..si nu a mai venit...iaca gatai si eu cu liceul...forte frumos o fost..si am avut si festivitate, si am avut si banchet..si di tate.
La festivitate fu asa de furmos!!!..ca thaaaaaaa...am luat premiul I..;;)...neah..nu asta conteaza..noi sa fim sanatosi.
Si o fost si banchetu..na..banchet..cel mai tare..toti am fost asa frumos imbracati...siguuuurrrr!!!!!!...ce bine k nu ati fost acolo sa ii vedeti k va era si frica sa va uitati la fete pentru ca exista riscu sa fi-ti nevoiti sa platiti.... ce rea am fost.
Apai barbatii o fo asa de faini..ala..ala..stiti voi...
Si pe aceasta cale vrem sa ii multumim domnului Toni pt k ne-o lasat sa merjem la el la bar..nu bah..k si el o fo...si o fo foarte tare omule...macar asa o avut si el consumatie k cu criza asta..mai greu..
Domnului diriginte vrem sa-i multumim pentru k o avut grija de noi toti anii astia si il rugam sa aiba mare grija de closca.
va iubim asa tare tare.
Si mai vreau sa e mutumesc copiilor de la grupui "bemniai" pentru k o fo alaturi de mine si ii iubesc deosebit!

Un comentariu:

  1. Floroilule, in loc sa scrii pe blog, ar trebui sa inveti pantru bac, asa cum fac si io acuma :)) invat pentru examene citind bloguri, ioooi. Mno.. ideea ii foartie simplă. Dară, io una m-am sânțat tare binie să te văd așe cinașă. Mno amu gâniește-te tu.. dacă liceu o fo așe jmecher.. cam cât de tare o sa fie la faculta. eeeh și am mai vru să îți zâc că âi foarte faină rochia. Mno. gata. am pus comentariu. ieeee urban gruv

    RăspundețiȘtergere