sâmbătă, 27 iunie 2009

mooooaaaa


salutare patrie..!!!!
ia'ta k am trecut de 3 examine...foarte tare...mai am 3 si am scapat...booha party..amu vinim:D
ieri a fost o seara extraordinara...am beut cu totii..duli draga a luat morticel...si si io da numa ase otzaruca..am fost fain frumos pa piez...acolo unde ii bun da ieftin..cu toti copiii:X
dupa..mie mi-o trebuit sa merem undeva sa dansam..zis si facut..numa k nu am mai dansat k am mers in airishipab....cu superstarurile nostre si cu manageru lor aka iosca..vali si iuan...ne=o plictisit astia...ase..otzara
io cu mandra de tibi am fugit sa mancam..trecand pe langa un club unde era michael jackson party...k no..o murit si el...dumnezeu sa-l ierte... am vrut sa merem si noi la party..k erau toate slagarele lui...da fomea urla pre tare...
odata mancate...ajungem la domnul taxi..forte bun taxistu...si la care prietena noastra tibi draga..odata ajunsa in taxi..ii cere domnului taxist...foarte frumos..PANA ACASA MOooo( ma de ala de a lu nutzu)...foarte comica micuta asta a nostra...si asa fain o reactionat taxistu..."aa..indata ponim spre acolo..la ce etaj sa va las??"..:D
fain sara...amu o astept pe duli sa vina si sa merem iar in oras...va izbesc pe toti
tzuca!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu